Contact

Bij Baby Mapi staan we klaar om je te helpen met al je vragen of opmerkingen. Of je nu hulp nodig hebt met een bestelling, meer wilt weten over onze producten, of gewoon een suggestie wilt delen, wij horen graag van je!

Wij zijn blij jou te helpen!

Vragen of zorgen...? Wij willen je graag helpen. Stuur ons een bericht hieronder.

FAQs

Heb je een snelle vraag?
Check onze FAQs voor antwoorden.

Email ons

info@babymapi.nl

FAQs

Heb je een vraag? Wij helpen je graag!

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, elke afgeronde bestelopdracht wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging.

Kan ik een bestelling annuleren?

Dit is mogelijk door vóór 17.00 uur op dezelfde dag van de bestelling een e-mail te sturen naar info@babymapi.nl met vermelding van je naam, bestelnummer en besteldatum. Als je bestelling al in verwerking is genomen, kun je deze alleen nog annuleren door het pakket retour te sturen.

Op welke wijze kan ik betalen?

Je kunt bij Baby Mapi betalen met de volgende betaalmethoden:


iDeal

Bancontact

Creditcard (American Express, MasterCard, Maestro, en VISA)

Klarna

Sofort Banking

Hoe kan ik betalen via iDeal?

Je kunt direct online betalen via je eigen bank in je vertrouwde internet betaalomgeving. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van diverse banken, waaronder ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank, ING, en anderen.

Is winkelen bij Baby Mapi veilig?

Ja, je gegevens worden volledig gecodeerd verstuurd via SSL-servers, wat betekent dat je persoonlijke informatie beveiligd is tegen toegang door derden. Wij voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en geven je persoonlijke informatie nooit zonder toestemming aan derden.